Veelgestelde Vragen

Zoek uw antwoord in de meest gestelde vragen


Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Kijk ook altijd in uw ongewenste mailbox. De kans is groot dat u de bevestiging van uw bestelling hier aantreft.


Wat is jullie telefoonnummer?

U kunt ons bereiken op 085 - 06 01 488, per e-mail via info@123kinderfietsjes.nl of via het Contactformulier op de website.


Is er een showroom of is het mogelijk om een fiets af te halen in Almere?

Helaas hebben wij geen showroom en bieden wij geen mogelijkheid om de fiets af te halen in Almere.

Enkel bezorging op het gewenste afleveradres is mogelijk binnen 1-2 werkdagen. Wij hopen op uw begrip hiervoor. 


Hoe kan ik mijn pakket volgen?

U ontvangt altijd de track & trace van DHL in uw mailbox. Controleer ook altijd uw ongewenste mailbox.


Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

In de regel geldt altijd vóór 12:00 besteld is de volgende dag in huis. Bestellingen geplaatst ná 12:00 worden de volgende werkdag verzonden, enkele uitzonderingen daargelaten. Indien er niemand thuis is op het bezorgmoment zal de koerier het proberen bij de buren.


Levering op dezelfde dag van bestelling is niet mogelijk. 


Ik wil mijn bestelling annuleren is dit nog mogelijk?


Als u een bestelling wilt annuleren die al in behandeling is genomen, kunt u het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen en houdt uw bestelnummer bij de hand.

Als u de e-mail met track & trace nummer heeft ontvangen is de zending onderweg en kunt u het pakket weigeren bij de deur waardoor hij meteen weer retour gaat.



Waarom is de verzending niet gratis?


Voor al uw bestellingen vanaf € 50,- binnen Nederland geldt Gratis verzending. Onder de € 50,- en naar België rekenen wij €8,00 verzendkosten. 



Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd aankomt of een product beschadigingen bevat?


Controleer altijd bij het aannemen van het pakket of de verpakking niet beschadigd is. Indien de verpakking beschadigd is, kunt u het meteen met de koerier retour sturen.


Als u het product heeft uitgepakt en beschadigingen aantreft, kunt u de foto's en klacht opsturen naar info@123kinderfietsjes.nl.

Wij streven ernaar om binnen 48 uur met een passende oplossing te komen.